kolmapäev, 10. september 2014

Iseseisev töö 1

Õpileping

1. Ootused ja soovid

Selleks, et teistele õpetada, peab ju ise rohkem teadma ning oskama!

Sellelt kursuselt ootan  praktilisi kogemusi erinevate IKT vahendite kasutamiseks, oskusi leida olemasolevaid ning luua uusi veebipõhiseid arendavaid mänge.
Õppejõududelt ootan põnevaid loenguid ja ülesandeid, mõistvat suhtumist ning kannatlikku meelt.
Kaastudengitelt ootan sõbralikkust ja koostöövalmidust.
Iseendale soovin jõudu ja jaksu noorematega sammu pidada. Kuigi huvi antud teema vastu on suur, tekib väike hirm, et tehnoloogia areneb kiiremini kui mina järele jõuan.

2. Kogemus

IKT vahenditest on minu kõige suurem sõber sülearvuti. Tahvelarvutiga tutvusin alles eelmisel õppeaastal loengus "Arvuti lasteaias". Olen proovinud ka interaktiivset tahvelarvutit. Samas on nutitelefon minu jaoks veel avastamata. Ei ole leidnud mõjuvat põhjustseda kasutada.
Arvutimänge ma eriti ei mängi. Veidi olen ladunud kaarte ja veeretanud palle. Hariduslike õppemängudega tutvusin Tiigrihüppe koolitustel lasteaiaõpetajatele. Sellel koolitusel lõime ise õppemänge. Kahjuks on need katsetused ununenud ja interneti sügavustesse kadunud.
Mõned mängude leheküljed olen salvestanud SIIA.
Lapselapsega oleme mänginud Mudila ja Solneti lehekülgedel. Lasteaias ma arvutis õppemänge mänginud ei ole.

3.Eesmärgid
  • Teen endale selgeks IKT vahendite nimed ja mõisted
  • Mängin nutitelefonis vähemalt ühe hariva mängu
  • Leian juurde uusi põnevaid õppemänge 
  • Jagan oma teadmisi kaastudengite ja töökaaslastega
  • Tutvun lehekülgedega, kus on võimalik ise luua õppemänge
4. Strateegiad
  • Teen endale selgeks, mida ma veebipõhistest mängudest ise tean ja milliseid lehekülgi kasutan
  • Tutvun kaasõpilaste postitustega
  • Osalen loengutes ja suhtlen õppejõudude ning kaastudengitega
  • Salvestan enda jaoks olulise materjali arvutisse, pulgale, blogisse, Getwappsi jne
  • Katsetan mõningaid mänge oma rühma lastega ja kodus lapselapsega
  • Mängin tütre nutitelefoniga ühe mängu
  • Analüüsin saadud kogemusi
5. Vahendid / Ressursid

Eesmärkide saavutamiseks suhtlen õppejõudusega, kaasüliõpilastega, töökaaslastega jne. Teen seda otsekontakti teel, Facebookis, meilide teel, helistades. Ikt vahenditest kasutan isiklikku sülearvutit, lasteaia ja kooli arvuteid, tütre nutitelefoni, projektorit, fotoaparaati jne. Uurin Google otsingut, kaastudengite blogisid, õppejõududelt saadud materjale.

6. Hindamine

Kujundan enda hinnangu kaasõpilastelt, õppejõududelt, lastelt, kaastöötajatelt saadud tagasiside põhjal. Analüüsin saadud hinnanguid ja enda kogemusi. Selle põhjal kujuneb hinnang tehtud tööst, mille alusel kirjutan reflektsiooni.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar