laupäev, 20. september 2014

Tunnitöö 18.09.14

IPadi ja androidi analüüs POSCONI kriteeriumide järgi

Loengus analüüsisime nutiseadmete rakendusi Ege ja Kariniga, mille kokkuvõte on postitatud Karini blogisse.

Minu tahvelarvutiga töötamise kogemus on peaegu olematu, sellepärast oli hea töötada grupis ja toetuda teiste liikmete kogemustele. Loengus toimuv oli minu jaoks veidi liiga kiire, kuid siiski läbis info minu meeleorganeid, mul tekkis IOS-ist ning Androidist mingi arusaam ja ettekujutus.

  • IPadi mäng (Apple store)"Linnast linna"



  • Androidi rakendusega mäng (Play pood) "Ühendage punkte lastele"



  • QR-koodi mäng
QR-koode olen märganud mitmes kohas. Selle tähendusega tutvusin esmakordselt Jänku-Jussi numbri- ja täheraamatutes, kus on selgitatud, et QR kood avab nutiseadmes sellel samal lool põhineva multika. 
Loengus läbitud mäng tundus algul raske. Minul oli koodi fookusesse saamisega tükk tegu. Taganjärgi tundub QR-koodi kasutamine lihtne. Nutiseadme olemasolul on info kiiresti käes.
QR-koode on hea kasutada lasteaias tegevuste põnevamaks muutmiseks ning õppeainete lõimimiseks. Lugema-kirjutama õppimisel ning arvutamisel peita sõna või ülesanne QR-koodi taha (lõimimine meediakasvatusega). Õuesõppes märkida kontrollpunktide tegevused QR-koodidega jne.
Proovisin ka ise leheküljel http://goqr.me/ koodi teha:




2 kommentaari:

  1. "18. septembril 2014 viibisin ma esimest korda Tallinna Ülikooli ülkoolilinnakus" :D

    Tõmbasin endale telefonisse QR koodilugeja :)

    VastaKustuta
  2. Käin oma tütrele ka närvidele, et ta selle endale tõmbaks :)

    VastaKustuta